Ga naar inhoud

Fluitens Verkoopdraadje Deel 2


fluiten

Recommended Posts

Voila, de nieuwe en vermoedelijk ook laatste lichting voor de/het komende ja(a)r(en) is een feit. Ook nu weer aan democratische prijzen en verzending met BPost of Kiala. Ook de beurs in Gent is een optie maar 't is dat sleuren dat me wat tegensteekt. ;-)

Gelieve uw naam in te vullen na de strip die je graag zou hebben, geen reeds vermelde namen overschrijven en laat me dan, hard werkende mens zijnde, alles op mijn gemak klaarmaken en dan neem ik met je contact op voor verder af te spreken.

Heb je op- of aanmerkingen, links die niet zouden werken, twijfels bij de uitgave of de kwaliteit, maak niet uit wat, dan graag via PM of mail (ik vermoed dat de meeste die ondertussen wel kennen) een boodschap en dan tracht ik daar zo snel mogelijk op te antwoorden.

De link kan je hier vinden. Ik zou zeggen: "Yes we can".

Oh ja, ervaring van de vorige keer: Als er geen antwoord komt binnen de week van mijn verzonden berichten of als de betaling niet binnen de twee weken niet is gestort zie ik af van de verkoop. Niets persoonlijks maar grenzen moeten er zijn. :-)

Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, 
 C'est une femme qui se noie. "

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...