stripfanaat Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Wordt deze serie nog voortgezet? Quote Link to comment
Aerogi Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Ik ben afgehaakt tijdens seizoen 1. Vond het soms te moeilijk om volgen en leesdie niet vlot genoeg weg. Wel een hele coole heldin Quote Link to comment
Heuvelaar Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Ben ik ook wel benieuwd naar, vond het eerste seizoen zalig. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Het vorige album dateert van 2014, het album daarvoor van 2012 en het slot van het eerste seizoen verscheen in 2009. Ik heb niets kunnen vinden over het vervolg noch over een stopzetting (bij het Franse Dargaud staat de reeks gewoon aangeduid als 'en cours'), maar naar die lange pauzes te oordelen, zou dat net zo goed voor volgend jaar kunnen zijn. Quote Link to comment
Recommended Posts