Dwarsligger Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 Jammer dat je in de kalender geen reacties kan geven (het zou nuttig zijn om te weten of iets echt de moeite loont of niet), dus doe ik het maar hier. Ik ben gisteren geweest en deze expo loont echt niet de moeite. Drie pancartes (bij Sjaak, De meesters van de gerst en De leukebroeders), een klein spelletje (het juiste bier bij de juiste strip zetten), enkele cartoons (waarvan 1 echt grappige) en wat strips. Er was ook een "teletijdmachine" maar die bleek op zondag (net als de monitors met de Hopquiz) niet te werken. Hier had ik dus veel meer van verwacht. Zonde. Quote Link to comment
Hamirubi Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 Ik was ook even in dubio, maar de teksten op de website zijn weinig uitnodigend. Blij dat ik de (verre) verplaatsing niet heb gemaakt. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Recommended Posts