Bonte Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Ik heb redelijk wat Middelkerke luxes van Nero te koop, prijs voor een set van een luxe en bijbehorende kleine boeken is 100 euro. Zie deze fotoalbum voor alle 52 foto's https://plus.google.com/photos/+PeterBonte/albums/6321338394961810257 Quote Link to comment
Bonte Posted August 22, 2016 Author Share Posted August 22, 2016 De Hoed van Geeraard De Duivel Het Rattenkasteel 2 sets zijn verkocht, ik verwijder die binnenkort uit het fotooverzicht Quote Link to comment
Dog Mengo Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Het is al bijna een jaar geleden dat ik 2 sets kocht. Dit is een mooie manier om deze ad nog eens bovenaan te krijgen. Alleszins een aanrader. Prachtige albums. Ik vind de Middelkerke uitgaven van Nero in alle opzichten nog steeds wat 'ondergewaardeerd', zoals het hele oeuvre van Sleen in feite. Quote Link to comment
Recommended Posts