Bonte Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Op het eerste verdiep in m'n winkel heb ik duizenden strips aan 1 euro, nieuw en tweedehands maar niet met nietjes ofzo. Die kamer barst uit z'n voegen dus mogen ze weg aan 0,50 euro als je een groot lot uitkiest van een 500 strips. Lijkt me meer iets voor handelaren of jeugdhuizen want je zal wel dubbele titels moeten nemen denk ik. Je hebt keuze tussen onder andere dozen Suske en Wiskes, talent en een pak meer boeken in algemeen goeie staat. Tijdelijk aanbod tot ik wat meer plaats heb. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 22, 2016 Share Posted August 22, 2016 tijd voor een beurs bonte Quote Link to comment
Bonte Posted August 22, 2016 Author Share Posted August 22, 2016 Ja maar dat weegt zoveel om te versleuren en ik ga de helft van m'n stand in Veldhoven al vullen met oudere 1e drukken aan 2 euro, ik heb gewoon teveel. Ik ben nu wel een stuk van m'n winkelmagazijn terug in te richten als winkelruimte, dat zou me wat extra ademruimte moeten geven en het geheel wat mooier en ruimer kunnen plaatsen. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 22, 2016 Share Posted August 22, 2016 inkoop stop ik ken het probleem ik heb dan geen winkel maar een opslag waar het op meerdere pallets staat probeer ook zachtjes aan beetje door tesluizen ea de handel in Quote Link to comment
Recommended Posts