bouncer Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Beste reepers allereerst mijn excuses voor het ontbreken van foto's. Vanwege een gevaarlijke vorm van digitisme bezit ik een laptop uit het jaar kruik,en een telefoon zonder camera. Vandaag heb ik echter van een bevriend reclame bureau twee prachtige items mogen ontvangen. Beide zijn uitgebracht door Stonebundle ? 1 ) Pin-up wings 2 in een oplage van 1500 exemplaren uitgebracht door galerie ? StoneBundle in Geneve. Het leuke hiervan dat alle bladzijden een soort verzilvering bevat die de vliegtuigen een bijna 3 D effect geven inclusief de achterkant. Ook bevat het geen barcode of nummering. 2 ) Emil Frey les collectors - Geneve edition limitee in een oplage van 1000 stuks. Prachtige tekeningen van Olivier Dauger , Callixte Jull, Chaiko, Thomy von Kummant en anderen met verschillende types BMW als bijrol Ook hier weer de fraaie verzilvering op de diverse bladzijden. Weet iemand misschien iets over deze uitgaven te vertellen, bij voorbaat dank Quote
Suske Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 Je bedoelt deze en deze Deze laatste is een artbook en is zo'n 200 tot 300 euro waard. "Info édition : Pour les fans de tirage spéciaux, notre agence de communication a réalisé en partenariat avec le garage Emil Frey un magnifique album en impression métal. Attention, il n'y a que 500 exemplaires metal. Cet artbook a été commandé par le garage Emil Frey à Genève à l'occasion du 81e Salon Automobile de Genève. Ils ont choisi pour cette opération exclusive de commander des illustrations de leurs plus beaux modèles Mini et BMW aux auteurs de la Collection Calandre" Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986
bouncer Posted October 29, 2016 Author Posted October 29, 2016 Ja inderdaad, dit zijn ze Suske. Bedankt voor je reactie Quote
Recommended Posts