tuinmantvkijken Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 duurt nog even maar de 1e zondag van augustus is er weer de deventer boeken markt ca 850 kramen vol met boeken en ook strips ik sta er zelf ook hopenlijk met 3 kramen verder verwacht ik akim stripsmagazijn pl strips en vele anderen lokatie historische binnen stad deventer komt allen Quote Link to comment
velden8 Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Toe maar tuinman, drie kramen, das best veel. zul je met twee wagens gaan rijden om alles mee te krijgen? Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 eey velden 8 ja hoop op 3 mijn 'mooie caddy' + aanhanger gaat ca 2,5 kraam in doos of 10 12 bij moeders in de wagen en we zijn er in dordrecht terug naar 1 kraam toch minder bezoekers en extreem veel kwartjes volk maar ook wel wel weer meer verzamelaars voor apart spul het gewone spul gaat in dordrecht niet zo hard en moet daar alleen laden en lossen 2013 jaar van mijn rug dus daar kraam minder deventer heb ik hulp van me moeder en een tante en betere omzet :e005: kom je ook weer samen met je broertje? velden 8? Quote Link to comment
velden8 Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hangt vd vakantie af. Is nog iets te ver weg! Quote Link to comment
Rork Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Nog anderhalve week en dan is het zover, zijn er nog repers die naar Deventer gaan? Voor mij is de keuze nog steeds tussen eerst linksaf of eerst rechtsaf, ik zal er dus zijn. Ik heb nog geen platte grond gezien maar volgens mij is het Grote Kerkhof de beste plek voor strips om te beginnen samen met het stuk langs de IJssel tussen de veerpont en de Wilhelminabrug. Heb je de Caddy al vol Tuinman? D'r zijn nog wat mensen op zoek naar SC De haviks Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 @ rork heb wel een platte grond voorje pm je mail adres even gewoon bij het m punt beginnen langs de ijsel richting kerk hof Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 de caddy zit wel vol maar voor ander beurzen ga vrijdag voor deventer zachtjes aan beginnen en zaterdags devenitief vol gooien beetje omladen heb nog een partij strips uit de jaren 70 die moet mee de kneut van allerlei ditjes en datjes blijft thuis zal strips worden standaard spul mooie liliput boekjes hip comics illustrated classics gewone classics de strips uit de jaren 70 arendsoog boeken kameleon boeken kortom voor elk wat wils Quote Link to comment
Rork Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 gewoon bij het m punt beginnen langs de ijsel richting kerk hof Je staat weer op dezelfde plek als vorig jaar zie ik Verder zijn er natuurlijk ook nog wel wat strip-kramen over de hele markt verdeeld. Quote Link to comment
velden8 Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Ik zal ook wel even gaan kijken Blijft toch altijd de moeite waard. Hopelijk beter weer dan vorig jaar. Wat viel er toen veel regen zeg! Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 vorig jaar naar weer als we nu maar niet smelten achter de kraam @velden 8 neem aan dat je broertje ook weer van de partij is en ik verwacht roodbaard ook wel eigenlijk Quote Link to comment
velden8 Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Ben roodbaard nog nooit tegengekomen in deventer. Al moet ik toegeven dat je makkelijk iemand voorbij loopt op deze gigantisch grote boekenbeurs. Broertje komt idd ook langs. Lekker even door de bakken grazen Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 altijd leuk toch is het voor roodbaard niet zo ver Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 oja heb ook nog bommel knipsels Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 nogmaals komt allen veel moois te zien en tekoop en unieke sfeer Quote Link to comment
velden8 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Was een mooie zonnige dag. We hebben het droog weten te houden. Veel aanbod van strips tegen zeer wisselende prijzen. Heb me erg vermaakt en meer geld uitgegeven dan vooraf gepland. Blijft toch 1 vd gezelligste buitenmarkten die er zijn naar mijn mening. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 foto bart !!! het was een mooie zonnige dag het werd wel wat benauwd in de loop van de middag heb voor deventer begrippen een mindere dag gehad qa omzet maar toch nog aardig tevreden maar we are back next jear blijf streven naar 3 kramen op vallend alles wat duurder is als 5 euro ging matig zelfs geen dagobert levensverhaal die in de aanbieding zijn verder gewoon veel strips verkocht nog wat arendsoog en kameleon er bij ook altijd leuk Quote Link to comment
Rork Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Ja, ik heb weer aardig aan kunnen vullen, al vond ik dat er relatief weinig HC/moeilijke boekjes te vinden waren maar uiteindelijk wel geslaagd. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 @velden 8 waar blijft de foto van het beeld? Quote Link to comment
velden8 Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Weet wel scans op de site te krijgen. Foto's vindt ik lastiger. Zal dit weekend mijn betere wederhelft eens om hulp vragen. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 en wanneer maken wij kennis met je betere weder helft? Quote Link to comment
Rork Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 en wanneer maken wij kennis met je betere weder helft? Volgende week, want dan is 't weer zover Nog mensen die van plan zijn af te reizen naar Deventer? Quote Link to comment
Olsimar Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Ik ben nu eens niet op vakantie en denk wel even te gaan kijken Quote Link to comment
MartinMnd Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Misschien dat ik last-minute ook besluit die kant op te gaan. Is toch bijna 1,5 uur rijden, maar als het weer beetje meezit, wellicht dat ik dan ga. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 27, 2014 Author Share Posted July 27, 2014 Is toch wel de markt van het jaar heb vele mooie strips op de kraam en er zijn nog meer kramen met stripboeken qa boeken het walhalla voor elke verzamelaar Quote Link to comment
Rork Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Ik heb zojuist het boekje gehaald, ik tel 41 stripgerelateerde handelaren met 94 kramen. Quote Link to comment
Guest Joep Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Neem dat niet te serieus...een doosje Suske en Wiske of dumps met o. a. nietjes zijn nog geen serieuze stripkramen. Echter, er is zeker nog reden om de trein, veruit de beste optie, te nemen Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 2, 2014 Author Share Posted August 2, 2014 met de auto gaar ook prima 41 strip handelaren dat is veel de nietjes rotzooi hebben we niet in principe :e007: zometeen maar gaan :e015: Quote Link to comment
Olsimar Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Vandaag in Deventer geweest. Prachtig weer en ruim 800! boekenkramen. Gemoedelijke sfeer, niet té druk dus ik heb mij prima vermaakt Best veel strips gezien, veel dozen, de plaatselijke Knibbel Comics maar ook de usual suspects zoals Akim, de Tuinman, Boekenmagazijn, PL strips, Barabas en zelfs die gezette man met snor en z'n vrouw uit België (is dat Alex?). Quote Link to comment
Rork Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Mooie editie: prima weer, goede sfeer en een paar gaten in de verzameling kunnen vullen (en creëren ). Top dag gehad! Quote Link to comment
Campesino Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 @ Olsimar waarschijnlijk is de man met snor Buddy Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Olsimar Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 @ Olsimar waarschijnlijk is de man met snor Buddy Ok thnkx, denk wel dat we het over dezelfde hebben nu. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 3, 2014 Author Share Posted August 3, 2014 ja buddy was aanwezig langs de ijsel met zijn gele bakken ik heb mijn bestelde dabberts van barabas binnen die mooie luxe Quote Link to comment
Guest Joep Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 fijne dag met heel wat doorschuiven.. boeken van 1 euro (12 voor 10) kopen (per doos) om ze zelf verder te verkopen voor 2 of 3. En dat ging nog een stapje verder naar de bekende beurshandelaren. Alleen de nietenkramen (2 en dan tel ik tuinman niet) namen geen deel aan de stripketen. Wel belangstelling voor dit werk. Tassen goed gevuld ten koste van mancolijst. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 4, 2014 Author Share Posted August 4, 2014 was een gezellige dag prima verkoop kunnen we weer nieuwe boeken kopen Quote Link to comment
Recommended Posts