Peter Motte Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Welke strips lijken qua tekenstijl op de strips Onnoembaren, Maltezer, Karma Salsa, Witte Tijgerin ? Zou je dat de Franquin-school kunnen noemen? Of meer à la Trollen van Troie? Iemand vroeg me er om, maar ik weet niet goed wat hij bedoelt. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Karma Salsa lijkt zich toch meer te situeren naar en tussen de strips van Talent, Editions Soleil enz...vergelijkbaar met Phaeton, Lanfeust, trollen en co...Onnoembaren/Witte Tijgerin lijkt me eerder een Franse versie van een Dupuis-product. Quote Link to comment
Zwendel Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Onnoembaren was oorspronkelijk (nul-cyclus) typisch 'Robbedoes'. Later werd het 'anders'. Quote Link to comment
Recommended Posts