Ga naar inhoud

Originelenveiling Catawiki


Krimson

Recommended Posts

Die "pikante" tekeningen van Ruud :e008: Die Julie Wood is supergeslaagd, terwijl ik vind dat er aan die Comanche precies iets mis is (verhoudingsgewijs dan). Zou Graton dan toch een beter tekenaar zijn dan Hermann, Boy? :e011:

 

:e010: :e010: :e010::e012:

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

jawadde al mijn autobods van gisteren zijn al overboden....

 

Voor mij is er ook niets over gebleven deze keer. Hoge prijzen. Maar de echt hoge kavels lijken hun startbod niet te halen: Franka, Franquin, Vandersteen (€ 9.000 lijkt ook wel erg veel voor 1 pagina in vergelijking met wat de pagina's voor De Kaartendans bij Bernaerts opleverden), Jacobs (€ 20.000 voor 1 strookje?!), Sleen en Rosinski.

Link naar reactie

Dat zijn aardige opbrengsten voor sommige dedis, bijvoorbeeld: 820 voor Moebius, 320 manara, 800 Benoit, 329 Francis, 1000 Graton :e010: , 305 Bejram, 450 2x Leloup :o , 150 Romano/Jorg :mellow: , 260 Royo :huh: , 300 Rosinski Hans, 120 krabbel Tibet en 520 Giraud.

 

Die Royo is nu onderweg naar mij. Veel te duur, jawel maar heb 'm vorige week ook bezig gezien tijdens signeersessie in Angoulême en dat waren daar afschuwelijke dingen die hij bijeen kribbelde. En nu in de veiling heel toevallig een dédicace van een naamgenoot :o)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...