De Hollander Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Misschien niet zo bekend bij de gebruikers van dit forum, maar Luuk Groen van Stripwinkel Dozo is vorige week overleden. Luuk had deze stripwinkel zeker al meer dan 35 jaar. Het betrof een kleine winkel aan de Hoogstraat te Vlaardingen. Voor stripland zal stripwinkel Dozo waarschijnlijk geen grote speler zijn geweest, maar als Luuk er niet had geweest dan had mijn liefde voor strips zich zeker niet zo ontwikkeld. Ik ben zeker ruim 15 jaar vaste klant geweest bij Luuk. Elke week stapte ik weer op mijn fiets en later in mijn auto om de laatste nieuwe strips aan te schaffen. Daar keek ik altijd naar uit, zeker in het begin, toen de communicatie over nieuw te verschijnen strips nog niet zo goed was, je werd dan nog weleens aangenaam verrast! Luuk was een rustige en gezellige man, altijd tijd voor een praatje en bereid om mee te denken over interessante strips. Later ben ik verhuist en ben ik uitgeweken naar een stripwinkel die dichterbij lag. Balen dat hij zo vroeg is heen gegaan! Ik dacht ik deel het toch maar even met jullie, Luuk heeft dat best verdiend! Quote Link to comment
De Hollander Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Helaas de welbekende ziekte die in vele varianten voor komt. Je hebt een klacht, gaat naar een arts en dan blijkt dat het kwaad veel groter dan gedacht. Daarna ging het blijkbaar heel snel. Quote Link to comment
Marinelli Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Bedankt om dat bericht hier te posten. Alleszins mijn deelneming aan vrienden en familie ... Quote Link to comment
Nesse Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Gecondoleerd voor allen die hem hebben gekend. Quote Link to comment
Recommended Posts