Ga naar inhoud

En weer verdwijnt er iemand uit de stripwereld


Recommended Posts

Misschien niet zo bekend bij de gebruikers van dit forum, maar Luuk Groen van Stripwinkel Dozo is vorige week overleden. Luuk had deze stripwinkel zeker al meer dan 35 jaar. Het betrof een kleine winkel aan de Hoogstraat te Vlaardingen. Voor stripland zal stripwinkel Dozo waarschijnlijk geen grote speler zijn geweest, maar als Luuk er niet had geweest dan had mijn liefde voor strips zich zeker niet zo ontwikkeld. Ik ben zeker ruim 15 jaar vaste klant geweest bij Luuk. Elke week stapte ik weer op mijn fiets en later in mijn auto om de laatste nieuwe strips aan te schaffen. Daar keek ik altijd naar uit, zeker in het begin, toen de communicatie over nieuw te verschijnen strips nog niet zo goed was, je werd dan nog weleens aangenaam verrast! 

Luuk was een rustige en gezellige man, altijd tijd voor een praatje en bereid om mee te denken over interessante strips. Later ben ik verhuist en ben ik uitgeweken naar een stripwinkel die dichterbij lag. Balen dat hij zo vroeg is heen gegaan!

 

Ik dacht ik deel het toch maar even met jullie, Luuk heeft dat best verdiend!

 

IMG_0137.JPG

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...