wimdewit Posted September 22, 2017 Posted September 22, 2017 weet er iemand hoe ik een evaluatie kan uitbrengen op een striplevering via catawiki? ook zou ik graag op het catawiki forum geraken, maar daar vind ik precies de juiste mogelijkheid tot toegang niet Quote
Boekenmagazijn Posted September 22, 2017 Posted September 22, 2017 forum.catawiki.nl of forum.catawiki.be Gaat het om een veiling of een shopbestelling? Quote
Boekenmagazijn Posted September 22, 2017 Posted September 22, 2017 Klik op je profielnaam en ga naar "Mijn aankopen". Klik bovenaan op de blauwe knop Shopaankopen. De meest rechtse kolom van de lijst geeft aan wat de feedback-status is. Als er staat "Kan (nog) niet worden gegeven", dan moet je nog even geduld hebben. Je krijgt ca. 2 weken na de bestelling automatisch e-mailtje met een "verzoek om feedback". Op dat moment staat er ook een link op https://www.catawiki.nl/user/my_purchases?filter=shops Quote
wimdewit Posted September 23, 2017 Author Posted September 23, 2017 hartelijk dank voor deze hulp, ik ben weer een stuk wijzer en gelukkiger geworden :-) Quote
Recommended Posts