dsirius Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Hallo, Ik heb sedert een tiental jaren een tekening, die gesigneerd is. Probleem is ik weet niet door wie. Het personage is Natasja, dat is duidelijk :). Doet dit bij iemand een belletje rinkelen? De tekenaar? Tx upfront! Happy hunting! De tekening is van een vroegere vriend die contact had met Macherot en entourage. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 het is alvast niet Natasja. Maar zou het Bruno Di Sano (Rooie Oortjes) kunnen zijn die wel heeft samengewerkt met Walthéry? Quote Link to comment
Tweetie Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Tekening en handtekening zijn duidelijk van Di Sano. Quote Link to comment
dsirius Posted October 5, 2017 Author Share Posted October 5, 2017 Tx, merci voor het snelle antwoord. Ik had het sneller moeten vragen. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Och, je hebt tien jaar lang een mysterie in huis gehad. Dat is ook leuk. Quote Link to comment
Dedi Kass Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 8 uren geleden, dsirius zei: Hallo, Ik heb sedert een tiental jaren een tekening, die gesigneerd is. Probleem is ik weet niet door wie. Het personage is Natasja, dat is duidelijk :). Doet dit bij iemand een belletje rinkelen? De tekenaar? Tx upfront! Happy hunting! De tekening is van een vroegere vriend die contact had met Macherot en entourage. Het is duidelijk NIET Natasja, toen Di Sano een beetje bekender geworden was dankzij het succes van Rooie Oortjes wilde hij een eigen reeksje in hetzelfde genre maken waarvan er twee albums in het Nederlands verschenen zijn: Alice & Vicky. Nu werkt hij wel mee aan Natasja, enkel voor het tekenen van de decors, en naast andere reeksen ism Walthéry Quote Link to comment
Recommended Posts