Ga naar inhoud

Wie herkent signatuur tekening?


dsirius

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb sedert een tiental jaren een tekening, die gesigneerd is. Probleem is  ik weet niet door wie. Het personage is Natasja, dat is duidelijk :).  Doet dit bij iemand een belletje rinkelen? De tekenaar? Tx upfront! Happy hunting! De tekening is van een vroegere vriend die contact had met Macherot en entourage.

signeerwelke.jpg

img_20171006_004330_37521032471_o.jpg

Link naar reactie
8 uren geleden, dsirius zei:

Hallo,

 

Ik heb sedert een tiental jaren een tekening, die gesigneerd is. Probleem is  ik weet niet door wie. Het personage is Natasja, dat is duidelijk :).  Doet dit bij iemand een belletje rinkelen? De tekenaar? Tx upfront! Happy hunting! De tekening is van een vroegere vriend die contact had met Macherot en entourage.

signeerwelke.jpg

img_20171006_004330_37521032471_o.jpg

Het is duidelijk NIET Natasja, toen Di Sano een beetje bekender geworden was dankzij het succes van Rooie Oortjes wilde hij een eigen reeksje in hetzelfde genre maken waarvan er twee albums in het Nederlands verschenen zijn: Alice & Vicky.  Nu werkt hij wel mee aan Natasja, enkel voor het tekenen van de decors, en naast andere reeksen ism Walthéry

Di Sano.jpg

Di Sano1.jpg

Di Sano Bruno 6.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...