Tsjik Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Wegens dubbel te koop. Voor 10 euro (excl. Verzenden) mag hij een ander veel leesplezier gaan bezorgen. Quote
linthout Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Ja, want het beste boek van het jaar...Dat verkoop je niet als je er maar één hebt!!! Verder moet je een prijs vermelden, regel van het forum. Quote
linthout Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Als we dan toch de puntjes op de 'i' gaan zetten dan zou ik ook een lans willen breken om alleen maar slechte boeken te koop aan te bieden. Als verzamelaars zijn we toch verplicht aan onszelf om enkel de rotzooi buiten te gooien Een motivatie waarom we een boek slecht vinden zou een vereiste kunnen zijn... Maar goed...We dwalen af. Hier wordt een SCHITTEREND boek te koop aangeboden jongens!!!!! KOPEN!!! (ik heb het al twee keer) Quote
Tsjik Posted October 8, 2017 Author Posted October 8, 2017 Ik heb hem nog niet gelezen dus kan mijn mening nog niet geven helaas, maar als ik op Linthout af 'moet' gaan zal ik hem eens bovenop de 'nog te lezen' stapel gaan leggen :). Quote
Chimi Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Zojuist, Koen zei: Heb jij ook zo'n stapel ? Wie niet? Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/
Tsjik Posted October 8, 2017 Author Posted October 8, 2017 Ja en hij blijft maar groeien 😅 (maar wel fijn zo'n stapel...altijd iets om naar uit te kijken 😄) Quote
JJL Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 20 minuten geleden, The Alderwood zei: (Ik heb'm gisteren nieuw besteld omdat er hier geen prijs stond en de nieuwe niet erg duur bleek te zijn) Inderdaad goedkoper om dit album bv bij cheap-comics te bestellen (EUR 8,99 ex. verzenden). Quote
Tsjik Posted October 10, 2017 Author Posted October 10, 2017 7.50 exl verzendkosten vind ik ook prima 😊 Quote
Recommended Posts