Jump to content

TOP 10 : Covers (2017)

Recommended Posts

Posted

Laten we vooral ook niet vergeten dat onze hobby een positief gebeuren is waar we ontzettend veel plezier aan beleven! :) Zodoende ...

TOP 10 : Covers (2017)

Post de 10 covers die jou het meest konden bekoren uit het afgelopen stripjaar.

De volledige lijst met 2017-releases kan je hier terugvinden.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Posted

Er staan al wat zekerheden in mijn persoonlijke TOP 10, die 'under construction' is, maar ik laat me ondertussen ook graag inspireren hier. :) Zeer benieuwd naar de -waarschijnlijk- zeer uiteenlopende keuzes.

[1] image.thumb.png.d843dc0080513919647a9738f459166b.png

[2] 
image.thumb.png.8f96449fdb2092d7e35aa78336ca1d15.png

image.png.e957eaac1aff2bf94900780f8fa9c761.png

Posted

Het is uiteraard de bedoeling dat het een TOP 10 is.  En dat de covers ook effectief te zien zijn, aangezien het om een visueel aspect gaat.  Er kan misschien afgesproken worden dat we allemaal dezelfde bron gebruiken wat de grootte van de prentjes betreft bij 't kopiëren en plakken.  Voorstellen?

@Kool Thing, "Het Mes in de Boom" had ik nooit in overweging genomen, maar nu begint die mij zowaar te fascineren ... Bedrieglijk eenvoudig en net om die reden eigenlijk best straf.

Posted
19 uren geleden, esteban² zei:

@Kool Thing, "Het Mes in de Boom" had ik nooit in overweging genomen, maar nu begint die mij zowaar te fascineren ... Bedrieglijk eenvoudig en net om die reden eigenlijk best straf.

Ik vind het een prachtcover. Sfeervol, banaal, lief en voor Bloks een probleempje. Grafisch ook prachtig uitgewerkt ( zie die wolkjes ). Ze geeft echt de JKJ Bloks-sfeer weer

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

Posted

Eens.  Ik heb ook de pagina's binnenin eens opgezocht en die cover is que sfeer zo treffend, dat ik het album wil lezen.  En dat is uiteindelijk toch wat een cover hoort te doen.