Ga naar inhoud

TOP 10 : Covers (2017)


esteban²

Recommended Posts

Het is uiteraard de bedoeling dat het een TOP 10 is.  En dat de covers ook effectief te zien zijn, aangezien het om een visueel aspect gaat.  Er kan misschien afgesproken worden dat we allemaal dezelfde bron gebruiken wat de grootte van de prentjes betreft bij 't kopiëren en plakken.  Voorstellen?

@Kool Thing, "Het Mes in de Boom" had ik nooit in overweging genomen, maar nu begint die mij zowaar te fascineren ... Bedrieglijk eenvoudig en net om die reden eigenlijk best straf.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
19 uren geleden, esteban² zei:


@Kool Thing, "Het Mes in de Boom" had ik nooit in overweging genomen, maar nu begint die mij zowaar te fascineren ... Bedrieglijk eenvoudig en net om die reden eigenlijk best straf.

Ik vind het een prachtcover. Sfeervol, banaal, lief en voor Bloks een probleempje. Grafisch ook prachtig uitgewerkt ( zie die wolkjes ). Ze geeft echt de JKJ Bloks-sfeer weer

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...