eriktex Posted February 14, 2013 Posted February 14, 2013 Persoonlijk zie ik liever Franka of Roodhaar...maar die kunnen vast niet zo mooi zingen: http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3393985/2013/02/14/Adele-wordt-stripfiguurtje.dhtml Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
Guest Kontiki Posted February 14, 2013 Posted February 14, 2013 Van zodra ik de naam van de uitgever zag, wist ik het al. Die hebben de voorbije jaren de ene na de andere comic uitgebracht van celebrities. Meestal wisten die er wereldwijd de media mee te halen. Maar die comics zijn zeer, zeer, zeer slecht met kritiekloze hagiografietjes en tekeningen die eigenlijk nagetekende foto's zijn of zelfs bewerkte foto's. Quote
djkeos Posted February 15, 2013 Posted February 15, 2013 Zoveel zal ze nog niet meegemaakt hebben, maar ja de fans natuurlijk. Voor een scenarioschrijver zal het levensverhaal van bijvoorbeeld Alison Moyet wat interessanter zijn. Zingt al een leven lang (begin 50) en is tegenwoordig zelfs slank! Zie youtube met een vermakelijk filmpje: Quote
Recommended Posts