Lamme Goedzak Posted August 18, 2018 Share Posted August 18, 2018 Robbedoes en Kwabbernoot door Franquin fascimilé (zeer goede staat, klein beetje shelf-wear aan de onderste hoekjes) 15€ Robbedoes op avontuur fascimilé (zeer goede staat, klein beetje shelf-wear aan de onderste hoekjes) 15€ Mice Templar 1 (HC met leeslint) Mice Templar 2.1 (HC met leeslint) Mice Templar 2.2 (HC met leeslint) Mice Templar 3 (HC met leeslint) Mice Templar 4.1 (HC met leeslint) Mice Templar 4.2 (SC): Hier besloot de uitgeverij geen hardcovers meer uit te brengen. Allen in goede staat, enkel nr. 3 heeft schade aan de achterzijde en een deukje op de rug. 4.1 zit nog in de folie. Engelstalig. 40€ voor de 6. Verzenden op kosten koper. Kan ook opgehaald worden of ik kan het meebrengen naar de stripdagen Veldhoven op zaterdag. Quote Link to comment
Veto Posted August 18, 2018 Share Posted August 18, 2018 Reserveer je die persomslag voor mij. Bedankt! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Recommended Posts