Ga naar inhoud

Mazel ( Luc Maezelle)


fisotteke

Recommended Posts

Toen ik gisteren eens mijn collectie bekeek, viel het mij op dat albums van De Paparazzi niet meer verschenen en ook De Musketiers. Is Mazel gestopt met tekenen of werden zijn strips niet meer uitgebracht? :e001: Dit is een trein die ik volledig heb gemist, want tot gisteren was dit mij niet opgevallen. :e008: ( Er komt ook zoveel uit tegenwoordig)

Mazel zijn strips vond ik nogthans leuk om te lezen en goed getekend.( in zijn genre toch) Weet iemand meer?

Link naar reactie

Volgens mij maakt Mazel ook geen nieuwe strip meer. Bij Arcadia Archief komt een (oud nog niet eerder in albumvorm gepubliceerd) verhaal van Jesse Jane uit en al eerder een verhaal van de musketiers.

 

Brabants Stripspektakel Valkenswaard (NL)

24 en 25 augustus 2013

Voorstelling van “Flirt in Winchester” – Jessie Jane – collectie Arcadia Archief

SIGNEERSESSIE Mazel (onder voorbehoud)

www.stripspektakel.nl

Link naar reactie

ik vond ramtamtam en kierikieli best aardig toen ik vroeger robbedoes las. Maar die serie is ook gestopt lang geleden. De musketiers zeiden me eerlijk gezegd wat minder dan "vergeten jungle". Ah, nostalgie :)

Link naar reactie

Volledig mee eens, Tom. Geluk is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd. Ik vond dit ook goede reeksen die zoals gezegd mij aanspraken op zowel tekengebied, alsook het scenario. Ramtamtam heb ik pas later ontdekt maar ik vond de verhalen ook best ok. De paparazzi las ik ook graag. Het was een leuk tussendoor die mij aan het lachen bracht tussen de soms serieuzere brokken die ik ook las.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...