Willem Posted November 16, 2018 Posted November 16, 2018 Heb een 12 delen voor de liefhebber. Heb een hoop boeken gehad van een collega op mijn werk. Ik heb vrijwel niks van Nero dus mijn vraag aan jullie of er iemand intersse heeft Bijgaand de foto's de delen zijn in redelijk tot goede staat. Ik wil ze graag doneren aan een liefhebber. Het enigste wat ik vraag is de vergoeding voor de verzendkosten. ik hoor het wel. Quote
Willem Posted November 16, 2018 Author Posted November 16, 2018 4 minuten geleden, Willem zei: Heb een 12 delen voor de liefhebber. Heb een hoop boeken gehad van een collega op mijn werk. Ik heb vrijwel niks van Nero dus mijn vraag aan jullie of er iemand intersse heeft Bijgaand de foto's de delen zijn in redelijk tot goede staat. Ik wil ze graag doneren aan een liefhebber. Het enigste wat ik vraag is de vergoeding voor de verzendkosten. ik hoor het wel. Ik woon in Nederland m.b.t. de verzendkosten. Quote
Willem Posted November 16, 2018 Author Posted November 16, 2018 22 minuten geleden, Willem zei: Ik woon in Nederland m.b.t. de verzendkosten. en hier zijn de andere 3 albums Quote
Recommended Posts