nonkel Fillemon Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Is er iemand die voor mijn zo een gouds stripbiertje van urbanus zou kunnen meepakken vanop de Gentse stripbeurs? Ze zouden ook aanwezig moeten zijn met een stand. Het is mij nog niet gelukt om het te bestellen en ik kan zelf niet naar de beurs gaan. Ik betaal uiteraard aankoop + verzendkosten + moeite Quote
nonkel Fillemon Posted November 24, 2018 Author Posted November 24, 2018 1 uur terug, tuinmantvkijken zei: Verkeerde topic Gaat wel degelijk over het Gouds stripbier van urbanus Quote
linthout Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 ????? Is dat daar te koop dan? Ik weet van niks. Quote
nonkel Fillemon Posted November 24, 2018 Author Posted November 24, 2018 Volgens Marco van de organisatie van de Goudse stripbeurs wel. Of heb jij er nog liggen Willy? Quote
linthout Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Nee, ik heb er geen liggen. Enkel Cesar. Quote
Recommended Posts