thorgal57 Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Hoe zit het nu met het nieuwe stripmagazine "Strip"? Quote
Wil Posted February 4, 2019 Posted February 4, 2019 Op 21/1/2019 om 18:57, thorgal57 zei: Hoe zit het nu met het nieuwe stripmagazine "Strip"? ik weet het ook niet, maar wel heel bijzonder dat je nergens verder er iets over leest, vrees een doodgeboren kindje.. Quote
Simon Posted February 4, 2019 Posted February 4, 2019 Ik vroeg het mij onlangs ook nog af. Je hoort er niets meer van.. Quote
esteban² Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 "Hoe zit dat nu eigenlijk met dat aangekondigde stripmaandblad STRIP? Een duidelijk antwoord op die vraag kunnen we al maandenlang niet geven door het uitstellen van beslissingen (en betalingen) van de uitgever. Inmiddels is er al veel water naar de zee gevloeid. Wijzelf waren betrokken partij op redactieniveau en stonden de uitgever bij met een hoop adviezen. Vandaag hebben we de stekker uit die samenwerking moeten trekken. Ook Sytse Algera, een andere betrokken partner, heeft al langer geleden beslist om niet verder in zee te gaan met de uitgever. De redenen daarvoor zijn interne keuken. Vraag ons daarom niet langer wanneer en of dat blad zal verschijnen. Dat antwoord kunnen we niet geven en het project gaat ons niet langer aan. Verdere communicatie over het stripmaandblad hoef je niet van ons te verwachten, we kennen het antwoord sowieso niet." ,- De Stripspeciaalzaak Je leest weer veel ergernis en nijd tussen de regels. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Kool Thing Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 2 uren geleden, esteban² zei: Je leest weer veel ergernis en nijd tussen de regels. Ik lees vooral ontgoocheling. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
esteban² Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 Ook, in het eerste deel. De afsluiter daarentegen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
marioboon Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 Dat blad komt er nooit. Doodgeboren kind. Waarom gewoon niet zo zeggen ipv daar zo halfslachtig over te doen. David heeft waarschijnlijk teksten geleverd voor dat magazine, daar facturen voor uitgeschreven en er nooit voor betaald geworden. Quote
Recommended Posts