Johan de Neef Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Dit voorjaar. Nader nieuws volgt. (nog niet definitieve cover) Quote www.windmill-comics.com Link to comment
marioboon Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Oh, Tof. Ik vind het een toffe reeks. Alleen jammer dat de tekenaars zo wisselend van kwaliteit zijn Kriminal was ook een plezante thrashy-reeks Quote Link to comment
Johan de Neef Posted May 3, 2020 Author Share Posted May 3, 2020 Diabolik nummer 2 is gedrukt en wel en gaat op zeer korte termijn naar de distributeur. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
eriktex Posted May 3, 2020 Share Posted May 3, 2020 Dat is goed nieuws!!! Wie is de tekenaar van dit verhaal? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Johan de Neef Posted May 3, 2020 Author Share Posted May 3, 2020 5 minuten geleden, eriktex zei: Dat is goed nieuws!!! Wie is de tekenaar van dit verhaal? Dat zal je aan Rik moeten vragen. Door het Corona virus zien en spreken we elkaar niet tot nauwelijks en heb ik zelf niet eens de proefdrukken onder ogen gekregen en zal het ook nog wel even duren voor ik mijn eigen exemplaar in huis heb. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
SAVANTAS Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Staat er inmiddels al een 3e deel op de planning? Quote Link to comment
SAVANTAS Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Zojuist, SAVANTAS zei: Staat er inmiddels al een 3e deel op de planning? Zie zojuist in een ander topic dat dat het geval is. Quote Link to comment
Recommended Posts