Ga naar inhoud

Viz


Gast Natte aap

Recommended Posts

Gast Natte aap

En wat denkt de erudiete collectie van gedistingeerde intelligente mensen met een uitgelezen smaak (die je uiteraard énkel in het mangaforum aantreft) van VIZmedia? (allez vooruit, Koen, ook jij mag je mening geven :D )

 

http://www.viz.com

 

ze geven enkele vizbig producten uit, groter formaat manga's (ja ja Aap, we wéten het nu wel onderhand :) ) waaronder ruroni kenshin (mèh, maybe) en vagabond (yiehaa). Ook digitale producten (ga ik eens uitproberen denk ik). En anime. maar ook gewone kleine mangaboekjes. 

 

Ik heb zelf de eerste 4 vagabond vizbig uitgaves gekocht via amazon en die zien er mooi uit. Persoonlijk had ik liever de tpb's los gehad ipv in één bundel van 3 en mocht het nog een paar cm groter zijn (size matters, dat vindt ook mijn uiterst tevreden vriendin :)), maar dat is slechts een randopmerking. Het zijn dikke boeken voor een scherpe prijs (ik dacht 15€ per omnibus van 3 deeltjes). Dus voorlopig een eerste positieve ervaring.

 

Andere mensen met ervaringen met Viz?

 

Link naar reactie
  • 9 months later...

Eigenlijk verdient Vagabond een aparte draad, maar ik ga het in deze doen.

Vagabond helemaal aan het herlezen, zit nog maar in tpb 2 (deel 1 van de vizbigs) maar was alweer half vergeten hoe geweldig het is.

Ok, samoerai, maar helemaal anders van toon dan bv lone wolf of blade of the immortal.

Tekenstijl is een van de mooiste die ik ooit gezien heb, wat een helder oog voor detail.

Ik ga me hierna REAL (over rolstolbasketbal) ook helemaal aanschaffen denk ik.

De volgende weken ben ik nog even zoet met vagabond :)

Link naar reactie
  • 4 months later...

Volgens wat ik zie zit de gewone reeks in Japan nu aan 36 delen, verscheen er onlangs een Engelse vertaling van deel 35, en zit de vertaling van deel 36 in de pijplijn voor het najaar. Ik veronderstel/hoop dat kort daarna deel 12 van de VizBig editie (met de delen 34-35-36) zal volgen...

Link naar reactie

Volgens wat ik zie zit de gewone reeks in Japan nu aan 36 delen, verscheen er onlangs een Engelse vertaling van deel 35, en zit de vertaling van deel 36 in de pijplijn voor het najaar. Ik veronderstel/hoop dat kort daarna deel 12 van de VizBig editie (met de delen 34-35-36) zal volgen...

 

ah, ok, ik dacht ze in het engels losse delen al aan deel 39 zaten, aan de hand van de uitleg hierboven.

Na los deel 36 zal VIZBIG deel 12 wel snel volgen. Ik ben trouwens ook totaal weg van de tekenstijl, zodanig dat hier ook REAL 1 staat om eens te proberen. UItgebreide mening volgt later.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...