Kippenvel Posted January 27, 2020 Share Posted January 27, 2020 Wie kan mij helpen? Wie heeft het eerste deel (dus nummer één) van Gilles de Geus. Het gaat om de eerste uitgave van Oberon. En kan hij/zij deze scannen voor mij Mijn dank is heel groot Gr van André stripindexkip@gmail.com Quote Link to comment
Rik Posted January 27, 2020 Share Posted January 27, 2020 3 uren geleden, Kippenvel zei: Wie kan mij helpen? Wie heeft het eerste deel (dus nummer één) van Gilles de Geus. Het gaat om de eerste uitgave van Oberon. En kan hij/zij deze scannen voor mij Mijn dank is heel groot Gr van André stripindexkip@gmail.com Wat bedoel je precies met scannen Kippenvel? Alle 44 pagina's of alleen de cover? De cover staat hier op Catawiki https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/gilles-de-geus/46492-de-spaanse-furie-en-andere-verhalen Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Kippenvel Posted January 28, 2020 Author Share Posted January 28, 2020 Sorry... Alleen maar de cover... Quote Link to comment
Kippenvel Posted January 29, 2020 Author Share Posted January 29, 2020 Het is al opgelost... Dank Quote Link to comment
Recommended Posts