ErwinChess Posted September 11, 2021 Share Posted September 11, 2021 Ik heb een vraag over de strip Astrosniks. De avonturen van de Astrosniks schijnen gepubliceerd te zijn in Ons Volkske. Kan iemand mij aangeven of dat inderdaad zo is en zo ja in welke periode? Ik ben op zoek naar het stuk verhaal waarin de Astrosniks een soort levend schaakspel spelen, maar in de gepubliceerde albums van de Astrosniks is daar niets over terug te vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze zoektocht...... Erwin Quote Link to comment
Suske Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 On 9/11/2021 at 5:54 PM, ErwinChess said: Ik heb een vraag over de strip Astrosniks. De avonturen van de Astrosniks schijnen gepubliceerd te zijn in Ons Volkske. Kan iemand mij aangeven of dat inderdaad zo is en zo ja in welke periode? Ik ben op zoek naar het stuk verhaal waarin de Astrosniks een soort levend schaakspel spelen, maar in de gepubliceerde albums van de Astrosniks is daar niets over terug te vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze zoektocht...... Erwin Aan de boeken te zien werd het gepubliceerd in de krant Het Volk en niet in Ons Volkske. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
ErwinChess Posted September 13, 2021 Author Share Posted September 13, 2021 13 hours ago, Suske said: Aan de boeken te zien werd het gepubliceerd in de krant Het Volk en niet in Ons Volkske. Dat zou inderdaad ook kunnen. Heb ook al in die richting gezocht, maar tot nu toe niets kunnen vinden...... Dank voor deze aanvulling! Quote Link to comment
Recommended Posts