eriktex Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Er is al Kampen en Zwolle, maar het kan nog Noordelijker...Drachten http://www.wbevenementen.eu/noordelijkestripmanifestatie/ Wat vinden we hier van? De kalender wordt voller en voller, met volgend jaar ook Haarlem er weer bij. Volgens mij wordt op 26 april ook Koningsdag gevierd, zodat veel verzamelaars op de diverse vrijmarkten rondlopen... Hieronder alvast een "sfeerimpressie" van de hal: Erik p.s. wel een thuiswedstrijd voor onze mede-reper Theoak... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Bor de Wolf Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Heb je misschien al een flyer of iets wat ik op de website kan zetten? http://www.stripschap.nl/pages/stripagenda/festivals.php Quote Link to comment
Campesino Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Toi, toi, toi met het initiatief. (zelf ben ik huiverig voor inbreng Stripschap) Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
tuinmantvkijken Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 de datum is uitermate ongelukkig gekozen Quote Link to comment
Theoak Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Het eerste stripfestival waar ik kruipend naar toe zou kunnen gaan, na op de vrijmarkten te hebben gezocht naar leuke stripjes. Quote Link to comment
eriktex Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Kreeg zojuist bericht dat de datum van deze beurs is verzet naar 17/18 mei. Mooi midden tussen Gouda en Haarlem. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 bericht ook gehad kort samen gevat het zit in de tijd en zin hoek Quote Link to comment
Recommended Posts