Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
shiraz

Sandoval Tony

Recommended Posts

Het Lijk en de Bank vond ik zeer goed.

Nu vraag ik me af of de andere twee reeksen ook even goed zijn: Nocturno en Onzichtbare Echo's.

Kan ik ze "blindelings" kopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Blind wil ik niet zeggen, ik waardeer ze onderling toch anders...maar van onzichtbare echos en doomboy heb ik enorm genoten. Nocturno heb ik niet gelezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee klopt, ik heb hem in het engels gelezen. Maar hij is bv via bol.com dacht ik wel te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Doomboy komt er weldra in het Nederlands uit. 

Ik heb ze alle drie heel graag gelezen maar de beste van de drie is Het Lijk en de Bank. Onzichtbare Echo's is grafisch het mooist, en Nocturno is een heavy trip. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Nederlandstalige uitgave van Doomboy zou destijds bij Gorilla zijn uitgekomen. Gorilla is gestopt. Weet iemand of deze uitgave de markt nog gehaald heeft voordat de uitgeverij stopte?

Deel dit bericht

Link naar bericht

'Doomboy' is nooit in het Nederlands verschenen. In het Engels kun je 'm wel gewoon krijgen. Dat geldt ook voor 'Watersnakes', 'Rendez-vous in Phoenix', 'The Windy Day' en 'A Glance Backward'. Allen in betaalbare hardcovers.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...