Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
nonkel Fillemon

Aalst stript! 2018

Recommended Posts

Ik dacht 3 euro inkom en geen signeertickets. Strips van thuis zal afhangen van de tekenaars zelf denk ik of ze die willen signeren. Maar misschien best nog eens navragen bij iemand anders. Neem eens contact op met de organisatie via facebook.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wie een album van mij meebrengt, krijgt daarin een dédicace (geen probleem). Wie bij mij een album koopt krijgt uiteraard ook een dédicace. Voor Grueson #3 doe je flink voordeel door bij mij te kopen (12,5 euro in plaats van 17,5 euro in de winkel).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daar ben ik volledig mee akkoord. De beurs groeit nog alle jaren , veel aanbod en ieder jaar betere tekenaars en puik georganiseerd .

enigste beurs waar ik zelf sta samen met mijn zoon om wat plaats te maken in de collectie.

Allen daarheen 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wij hebben mekaar daar verleden jaar ontmoet , mijn eerste indruk moet precies niet verpletterend zijn geweest 😎

Deal , ik moet u sowieso ene trakteren 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...