Ga naar inhoud

Danker Jan Oreel Voor Pzc-Publieksprijs 2013


Daan

Recommended Posts

Vandaag kreeg ik onderstaand mailtje van Danker Jan Oreel:

 

 

Beste stripliefhebbers,

 

Een aantal maanden geleden heb ik samen met René Verhulst het stripalbum De Banneling van Tobago gemaakt. Dat boek dingt (als enige strip) mee naar de publieksprijs van de Zeeuwse Boekenprijs.

Enkele jaren geleden was dat nog een literaire prijs waarbij het ook nog om zaken als kwaliteit e.d. ging. Tegenwoordig is het, net als soortgelijke prijzen, al lang niet meer belangrijk of iemand het desbetreffende boek ook gelezen heeft. Het gaat er nu om wie de grootste achterban heeft. En belangrijker... wie krijgt hem in beweging.

 

Mijn vraag is dan ook; wie is er bereid zijn of haar stem voor deze goede zaak te lenen? Sterker nog, wie wil deze mail doorgeven aan partner, kinderen, neven, nichtjes, hond, kat, collega's, toevallige passanten...?

Het maakt niet uit. Iedereen met een email-adres kan en mag stemmen. Dat is trouwens minder moeilijk dat het lijkt (zie bijlage). Het kan op www.pzc.nl/publieksprijs  Daar aanbeland klik je op de cover van De Banneling. Vervolgens krijg je een stemformulier te zien. Daarop hoeft alleen naam en email-adres ingevuld te worden.  Dat laatste is alleen om te controleren of er niet dubbel gestemd wordt. Op de overige vlakken moet alleen wel een streepje of een kruisje ingevuld worden omdat ander de computer het formulier niet 'pakt'.

 

Grijp je kans! Make my day!

 

Met  vriendelijke groet,

Danker Jan Oreel

René Verhulst

 

Met het verzoek op de Banneling van Tobago te stemmen, dus.

 

post-78-0-42723000-1383209938_thumb.jpg  post-78-0-56606600-1383209930_thumb.jpg

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...