esteban² Posted August 30, 2023 Posted August 30, 2023 Mensen die dit gelezen hebben en het konden smaken? Nooit eerder van gehoord. Dit spreekt me eigenlijk wel aan, die tekenstijl is best tof. Blijkbaar slechts drie albums in vertaling bij Talent destijds. Vooral de nieuwere verhalen lijken me qua stijl toch wel iets voor Silvester Strips. 29 delen tot nu toe, sinds 1991, and going. Tekenwerk van Serge Carrère op scenario van Christophe Arleston en later Loïc Nicoloff. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Daan Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 Volgens mij is er ook nog een album rond een EK of een WK voetbal (in Frankrijk?) vertaald geraakt. Ik had die vertaalde albums en ik kan veel van Arleston waarderen maar toch zijn ze de deur uit gegaan. De verhalen konden niet beklijven terwijl het tekenwerk van die eerste albums best oké was. Ik heb het weggedaan vanwege te matig. Ook zal ik me vast gestoord hebben aan de Talent-vertaling en de over het algemeen beroerde plaatsing van de tekst in irritante lettertypes... Quote
esteban² Posted September 23, 2023 Author Posted September 23, 2023 Inderdaad, ik had dat bewust niet meegenomen, omdat het me zo'n onnozel buiten reeks uitstapje leek. En ik heb ook helemaal niets met voetbal. Voor de volledigheid dus: Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts