Ga naar inhoud

Fantasy Publishing


marioboon

Recommended Posts

Stel: je bent een uitgever (Bonte mag niet meedoen :)) en je hebt een onbeperkte overredingskracht (en waarschijnlijk ditto budget) en je hoeft geen aandeelhouders te vriend te houden (maw: commercieel succes is een leuke bijeenkomstigheid). 

 

Welke stripmaker(s) zou je koppelen om welke soort strip te maken? Of waartegen je zegt: "maak wat je wilt." 

 

Als het maar interessant is.

 

Voorbeeld:  Tardi/Jodorowsky, dat zou een nteressante strip kunnen zijn.

 

 

 

Link naar reactie

In de laatste stripgids vroeg men aan Marc Legendre welke klassieker hij (na Amoras en de Rode Ridder) nog eens onder handen wou nemen. Zijn antwoord was Jommeke, "Paradijseiland" in de stijl van Lord of the Flies. Dat zou ik direct kopen, dus als hypothetische uitgever met Goddelijke eigenschappen zou ik dat direct concreet maken. En dan Conz als tekenaar bijvoorbeeld.

 

 

f637bae0-6bb3-0130-631c-005056945a4e.jpg

Link naar reactie

In de laatste stripgids vroeg men aan Marc Legendre welke klassieker hij (na Amoras en de Rode Ridder) nog eens onder handen wou nemen. Zijn antwoord was Jommeke, "Paradijseiland" in de stijl van Lord of the Flies. Dat zou ik direct kopen, dus als hypothetische uitgever met Goddelijke eigenschappen zou ik dat direct concreet maken. En dan Conz als tekenaar bijvoorbeeld.

 

jommekemanga.jpg

 

Jommeke als manga zou ook perfect werken!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...