Ga naar inhoud

Wie herkent deze Eric?


Powi777

Recommended Posts

Ik kocht deze eind jaren negentig of begin jaren 00 - op basis van de kwaliteit van de tekening maar ook een reeks die ik in gedachten had?

Waarom ik het niet meer weet - weet ik niet. Maar iemand kan me vast helpen, want ik denk dat ik afscheid van dit mooie werk ga nemen via catawiki ofzo. 

Wie heeft de kennis? Ik ben u dankbaar.

2023-10-10 18-22-41.jpg

Link naar reactie
7 minutes ago, Powi777 said:

Ik kocht deze eind jaren negentig of begin jaren 00 - op basis van de kwaliteit van de tekening maar ook een reeks die ik in gedachten had?

Waarom ik het niet meer weet - weet ik niet. Maar iemand kan me vast helpen, want ik denk dat ik afscheid van dit mooie werk ga nemen via catawiki ofzo. 

Wie heeft de kennis? Ik ben u dankbaar.

2023-10-10 18-22-41.jpg

Eric is het pseudoniem van Frédéric Delzant. Hij was gedurende een aantal jaren een vaste waarde van het weekblad Kuifje. Zijn meest bekende reeks is Dwaaskop waarvan er een aantal albums verschenen zijn. Jouw tekening is volgens mij een voorstudie van één van de albumcovers.

Couv_4423.thumb.jpg.892211f9390a5e25ce47e9f1d1f391c0.jpg

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...