Ga naar inhoud

Elfquest ?


fisotteke

Recommended Posts

Ik vroeg mij eigenlijk af wat er met Elfquest is gebeurd? Dit weekend zag ik ze staan  doordat ik op zoek was naar een andere strip en realiseerde mij dat het al eeuwen geleden was dat er nog iets is verschenen. Misschien is er hieromtrend reeds iets geschreven en heb ik het over het hoofd gezien en anders weet er iemand hier waarom het is gestopt?  Bedankt alvast voor de reacties.post-224-0-44284500-1387219187_thumb.png

Link naar reactie

Dark Horse geeft ze opnieuw uit in de USA. 

Is geen verkoopstopper.

 

Het lijkt me iets heel moeilijks om her uit te geven. Ik heb eens alles herlezen toen ik ontdekte dat alles online stond. Da's ongelooflijk veel verhaal, van een heel wisselende kwaliteit, soms wel echt tenenkrullend slecht. Maar in die nevenlijnen gebeuren dingen die belangrijk zijn voor de andere verhaallijnen. Wat doe je daarmee?

Link naar reactie

en wat is er van de film geworden waar ze al meer dan tien jaar over babbelen?

net zoals de film van FATHOM?

Limbo Heaven is my guess :D

 

Dark Horse geeft ze opnieuw uit in de USA. 

Is geen verkoopstopper.

stopper of topper?

 

Er komt bijna een soort afsluitende quest aan of zo.

 

Ik heb bergen Elfquest comics en de Nederlandse uitgaven. Leuk spul, maar ook weer zo'n reeks zonder eind er aan. Ik ga nog bekijken of ik die nieuwe reeks weer ga volgen.

als het een afsluiting is, waar er nooit eentje is geweest, dan is het goed, toch?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...