Ga naar inhoud

De plannen van de tekenaar van de spybond


CBP2

Recommended Posts

Ik had het in mijn topic op het atelier-tabje gezet , maar het leek me beter hier nog even uitgebreid te vertellen over de plannen van 2024.

 De strip die ik al tekende sinds dat ik 5 was , is nog steeds een blijvertje in de zin van, even terugtrekken en lekker tekenen . verdwijnen in de creativiteit

Echter na 47 delen wordt het tijd om andere wegen te bewandelen en zal deel 47 het slot worden (en helaas ook iets korter dan bedoelt)

De spybond ga ik wel vervolgen in de topic De spybond , de eerste jaren, want deel 8 tm 28 staat nog niet op deze site.

 

Verder wil ik het fantasie verhaal waar ik eigenlijk nog geen titel voor heb ook vervolgen want ik heb er niet heel veel tijd ingestoken.

tekenen met meer achtergrond bevalt me wel , maar weerhoudt me denk ik om het gauwer op te pakken.

 

De spybond krijgt in 2024 een spin-off waar ik nog over na denk , ik heb nog twee dagen de tijd!

vermoedelijk pak ik wat spy`s en volg deze in een leven na de spybond , het is me alleen nog niet duidelijk hoe ik dat ga vormgeven...als ik er niet uitkom zal het wel een geheel ander soort strip worden , maar de succesformule van de spybond is niet makkelijk te herproduceren.

 

Naast dit alles loop ik momenteel met pijn aan mijn kaak en rechteroor en lig grotendeels mijn tijd weg te slapen tot ik bij de kaakchirurg langs kan. Dus veel van tekenen komt er misschien niet...bovendien zit een van mijn katten altijd heerlijk op de stoel van mijn tekentafel te slapen en kan ik het niet over mijn hart verkrijgen hem er van af te zetten ...

 

CBP2

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...