Ga naar inhoud

Monster


Gast Bilal

Recommended Posts

Na wat jaren de laatste albums van Monster weer eens gelezen. De eerste manga's die ik las waren Monster vol. 1 en Death Note vol.1, in het Nederlands uitgegeven door Kana.

 

Wat een grootse, spannende serie is het toch. Het einde is alleen wel een beetje vaag. In het vorige forum is er al eens geprobeerd over het einde te filosoferen maar helaas kwam het toen niet echt los. Dus als je iets te zeggen hebt over deze fantastische strip, be my guest!

Link naar reactie

Ik heb monster ook gelezen. Maar ik herinner me het einde niet zo goed meer. Ik zal het laatste deeltje nog eens herlezen.

 

Ik weet wel dat ik er door gevlogen ben omdat ik het zo heel erg goed vond.

 

btw, als we hier toch maar met z'n drieën over gaan filosoferen, kunnen we beter eens in Antwerpen op café gaan hé :D

Link naar reactie

Ik vloog er ook doorheen, maar het einde begrijp ik niet helemaal. Het is een open einde en daar heb ik geen problemen mee. Het biedt ruimte om te filosoferen (het einde van Sopranos bijvoorbeeld).

 

In Antwerpen op cafe gaan? Gezellig!

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Als je monster 1 vergelijkt met 18 , zie je ook dat Tenma op het einde anders is getekend. De tekenstijl verandert gelijdelijk. Vergeet dus maar het idee dat mangaka's een soort robots xijn die tekenen op betelling.

Link naar reactie
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...