Ga naar inhoud

U-Boot


Recommended Posts

Ik zag bij de afdeling Te Verschijnen staan dat er een vervolg komt op U-Boot.

Zelf heb ik destijds het eerste boek gekocht en ben ik daar prima tevreden over. 

 

Al enige jaren koop ik geen strips meer van Delitte omdat hij nooit iets afmaakt (Neptunes, Nieuwe Tsaren, Tanatos). De beste man start van alles op maar niets eindigt in stijl.

Voor U-Boot heb ik daar destijds een uitzondering gemaakt omdat hier op het einde in het groot "Fin" stond. 

 

Zoals gezegd heb ik geen spijt van deze aanschaf, een prima strip maar ook met een prima einde. 

Nu ben ik eens benieuwd of iemand weet wat de bedoeling is van dit vervolg, weer een afgerond verhaal, gaat het verhaal toch verder, gaat dit weer over heel iets anders? Wie weet wat meer?

Link naar reactie

Ik heb het me een tijdje ook aangekocht. Het was redelijk verwarrend omdat er op de cover "booek 1" of "deel 1" of zoiets stond. Na wat opzoekwerk toen had ik de indruk dat het om een afgerond verhaal ging. Helaas blijkbaar hoewel ik benieuwd ben hoe het verhaal nu verder moet...

Link naar reactie

Deel 1 dat bij 12bis verscheen, was eigenlijk een integrale editie van de Franse delen 1 en 2. Deel 2 dat bij Daedalus verschijnt is het Franse deel 3 en is het gegarandeerde einde van de trilogie.

 

Après avoir détruit le siège central du groupe Maher et assassiné son PDG, l'énigmatique Heinrich Himmel, Jude − la tueuse à la chevelure blanche − s'est réfugiée au Nevada, dans une ancienne base militaire désaffectée connue sous le nom d'Aera 51.

 

Hélas, tout n'est qu'illusion et la jeune femme est le jouet d'un complot bien plus machiavélique. Enlevée par les hommes qu'elle fuit, Jude se retrouve au centre d'expériences scientifiques douteuses dans l'ancienne base secrète nazie de Peenemünde, celle-là même qui, dans les derniers moments de la Seconde Guerre mondiale, avait vu partir l'U-Boot 135 du capitaine Hanz Von Speed, avec à son bord le sinistre docteur Mengel.

 

Elle qui croyait avoir une vie, un passé, une histoire, un père sur lequel compter, Jude va perdre tous ses repères...

Link naar reactie
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...