Ga naar inhoud

Voorproefje Hel # 2


djkeos

Recommended Posts

In Ratjetoe 31 staat:

We zijn allemaal benieuwd hoe het met de strip Hel is. Daarom vroegen we aan Danker Jan Oreel hoe het met deze strip gesteld is: wordt hij vervolgd  of is hij  helemaal van de baan?

Danker Jan Oreel : “Hel is zeker niet van de baan. Het tweede verhaal komt er in ieder geval. Ik heb een paar pagina's gemaakt. Voorlopige werktitel is Het goud van het VIIIe legioen. Het idee komt van René Verhulst, maar voorlopig schrijf ik het nog zelf.
Het moet alleen tussen het andere werk door en dat gaat een poos duren. Ik ben nog steeds bezig om te kijken of een derde partij het mede wil financieren. Maar ook dat is een traject van lange adem.

Ondertussen ben ik aan een prentenboek bezig dat nog geen officiële naam heeft. Op dit moment heet het nog Project Y. Het moet rond mei 2014 verschijnen. Daar heb ik in ieder geval een aantal maanden (betaald) werk aan. Het bekende verhaal van die schoorsteen. Die moet ook bij mij roken...

Kortom een volgende Hel is in de maak. Maar vraag niet wanneer het klaar is want dat weet ik zelf ook niet.”
Danker Jan stuurde de eerste pagina van Hel deel 2. Ik hoop niet dat het werk aan deel 2 net zo lang gaat duren als aan deel 1. Want dat was veel te lang.

www.stripindex.nl 

Link naar reactie

Hel vond ik een ouwerwets vakkundig gemaakte strip en ik hoop echt dat er een vervolg komt. Ik heb er ook wel eens met Danker Jan over gesproken en de verhaallijn klon heel veelbelovend. Het zou ook goed zijn als deze strip de kans krijgt om tot volle groei en bloei te komen. Goed voor de liefehebber, de tekenaar en het behoud van de vakkundig gemaakte avonturen strip.

Link naar reactie

Hel #1 was een strip uit 2012. Zo te horen mogen we blij zijn als #2 in 2015 uitkomt.

 

Een strip per drie jaar is een te lage frequentie, maar in de polder is kennelijk niet meer mogelijk. Jammer dat de Nederlandse tekenaars er om financiële redenen niet in slagen voor hun reeksen ieder jaar een nieuw boek uit te brengen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hel #1 was een strip uit 2012. Zo te horen mogen we blij zijn als #2 in 2015 uitkomt.

 

Een strip per drie jaar is een te lage frequentie, maar in de polder is kennelijk niet meer mogelijk. Jammer dat de Nederlandse tekenaars er om financiële redenen niet in slagen voor hun reeksen ieder jaar een nieuw boek uit te brengen.

Geef ons een huis, water en electriciteit en een basisinkomen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...