Ivan Claeys Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Op 15 december vindt in het Brusselse Stripcentrum in de Zandstraat de jaarlijkse algemene vergadering van de Stripgilde plaats. Naast de uitreiking van de jaarlijkse StripVOS, een ledenvergadering, een persconferentie en een etentje is er ook aandacht voor talenten. Zijn kunnen vanaf 14u00, en dit tot 15u30 hun werk voorleggen aan enkele gevestigde waarden uit het wereldje. Dit om goede raad te krijgen over scenario's, tekeningen, contacten met tijdschriften, uitgevers, enz... Het is een goed moment om contacten te leggen met andere jongeren of de oudere garde, en hen lastig te vallen met vragen die ja altijd al eens wilde stellen. Ter info nog even de lijst met auteurs die de jongeren zullen ontvangen: Steven Dupré, Reinhard Croon, Thomas Du Caju,Patrick Van Oppen, Steve Van Bael en Ivan Claeys. Alle info over de dag vind je op www.stripgilde.be Quote Link to comment
Ivan Claeys Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 Zaterdag is het 'm erom te doen! Quote Link to comment
Yncke Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Ik kijk ernaar uit! Quote yncke.be Link to comment
Ivan Claeys Posted January 16, 2013 Author Share Posted January 16, 2013 Er zijn ook foto's van. Te vinden op: http://www.stripgilde.be/2013/algemene-vergadering-2012-3/ Quote Link to comment
Yncke Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Tof. Het was in ieder geval leerzaam voor mij! Quote yncke.be Link to comment
Campesino Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Ha. Nu heb ik Yncke weer op het netvlies. Hoe was dat alles overstijgende computer commando al weer. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Recommended Posts