TCroes Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Beste verzamelaars, ik ben op zoek naar allerlei Urbanus strip gerelateerde merchandise, uit de jaren 80-90-2000. Zo werden er in de jaren '90 heel wat items verkocht bij Brantano: × Kinderschoentjes × Kledij ( t-shirts, truien, onderbroeken,..) × Schoolgerief ( pennenzakken, boekentassen,... × Portemonnees × Heuptasjes × Paraplu's × Rugzakken, Sportzakken, Zwemzakken × ... Later kwamen er nog andere leuke dingen op de markt, zoals: × Mokken × Sleutelhangers × Schoolgerief (Slijper, ringmappen, kaftpapier,..) × ... Heeft u dit in uw verzameling, en wenst u eventueel te verkopen? Laat zeker iets weten. Ruilen is ook mogelijk! Bobbie 1 Quote
Gilles Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Amai, nooit gezien zelfs. Met uitzondering van een paar van die mokken. @linthout, kun jij de lijst hierboven nog aanvullen? Quote
Geinz Posted January 7 Posted January 7 hallo, ik heb een urbanus muismat en een verjaardagskaart (echter met namen in aan de binnenkant) Quote
TCroes Posted Thursday at 08:47 PM Author Posted Thursday at 08:47 PM Op 7/1/2025 om 14:25, Geinz zei: hallo, ik heb een urbanus muismat en een verjaardagskaart (echter met namen in aan de binnenkant) Heb je een foto van de verjaardagskaart? Quote
Recommended Posts