Ga naar inhoud

Kamper-Stripspektakel Zaterdag 16 Augustus


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Het was weer gezellig in Kampen! Lekker weertje, wel jammer van die ene bui rond 1 uur. Veel kramen, veel publiek - niet veel bekende gezichten maar gewoon veel mensen uit de regio. Prima stripboekenpromotie.

 

Weinig tijd gehad om rond te lopen, maat toch nog een dedi van Theo v/d Boogaard gekregen...

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

We hebben gisteren gesigneerd op http://www.kamper-stripspektakel.nl/ : een heel mooie stad - de thuishaven van onze uitgever Strips2Go en een héél gezellige beurs met een erg gevarieerd publiek: verzamelaars, families met kinderen, nieuwsgierigen, shoppers, hobbyisten, enz... Een heel geslaagde combinatie.

We zijn we wel eventjes nat geworden met als gevolg dat de Griekse pakjes sneller werden opgeborgen dan gepland maar dat lieten we niet aan ons hart komen: het was voor ons een enorm succesvolle beurs (mijn pols is nog lam van het speed-tekenen) met een topverkoop.   :e005:
 

 

Volgend jaar opnieuw? (maar dan zonder die plensbui...) 

In elk geval: over twee weekjes staan we op het Brabants Stripspektakel in Valkenswaard - indoor...  :e012: 

Link naar reactie

Ik kan Bart alleen maar bijtreden.

Dit is een andere formule dan de meeste festivals. Openlucht (is ook in Haarlem dacht ik) en meer een "markt"setting. Door het te koppelen aan het crea-spektakel heb je ook soms een ander publiek dan het gebruikelijke strippubliek. Dat is positief volgens mij.

De organisatie was wat ons betreft goed. Niks te klagen gehad. Vriendelijke mensen en hartelijk ontvangen. (misschien als enige puntje van feedback dat het ragtime bandje een iets groter repertoire mocht hebben ipv telkens met diezelfde drie liedjes voorbij te komen :D maar eerlijk is eerlijk, wat ze brachten, brachten ze goed )

 

De plensbui is niet de schuld van de organisatoren maar ik moet eerlijk bekennen dat daardoor mijn "goesting" wel over was en ik eigenlijk al aan het inpakken was. De pakjes hingen al weer op de kapstok en uit veiligheidsoverwegingen hadden we de banners maar weer opgerold. (en eerlijkheidshalve hadden we niet om een "marktkraam" gevraagd dus was het nat worden onze eigen schuld)

 

Maar zelfs dan vonden de mensen ons nog. Daan die net na de plensbui de kletsnatte Alexander stand bezocht en de heel erg vriendelijke net-afgestudeerde historicus hebben nog lopen zoeken achter Bart Proost die bij het onthaal op een droge plek gaan signeren was terwijl ik in de regen stond te verpieteren en binnensmonds te vloeken :D Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn dédi gekregen, dat is het belangrijkste. Dat vind ik wel een zeer straffe tour de force van Bart Proost. Alle respect daarvoor (hij doet al het tekenwerk, ik doe de verkoopspraatjes en zet er een tekstballonnetje bij). Jammer was wel dat Jaap zijn tekening op los vel nat was geworden van de natte tafel. Maar dat lossen we een volgende keer op in Breda of Valkenswaard.

Link naar reactie

Deze keer jammer genoeg niet naar mijn favoriete Nederlandse stripbeurs geweest. Dat had alles te maken met het weer. Een dergelijk lange verplaatsing maken om daar in de regen te lopen tussen het beperkt aantal kramen dat de weersomstandigheden wel doorstaat, nee bedankt.

Normaliter heeft Kampen steeds prachtig weer. De leuke atmosfeer, de prachtige omgeving, de sympathieke organisatie... de beste combinatie die er bestaat voor een uitgebreide stripbeurs!

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...