Ga naar inhoud

Popcorntime


Recommended Posts

deze week dat op m'n laptop binnen gehaald , gratis !!!! 

 

kan je films en serie's mee bekijken , dat kan op mn laptop ; maar zou die graag willen bekijken op m'n smart tv , en ik kan die samen verbinden met kabel , dek dat het dan wel werkt zo ; maar rechstreek op m'n smart tv met internet verbinding lukt het me niet .

 

wie daar al ervaring mee met popcorntime.io 

 

en kan je rechtstreek tv kijken zoals met met Netflix ?? maar dat is wel betalend dan .

Link naar reactie

yep, is en blijft illegaal.

Ik heb het eens uitgetest maar het streamen ging bij mij drie keer mis. Eerste keer geen geluid, tweede keer ondertitels niet juist, en alle drie keer stotterend beeld. Ik heb nochtans een VDSL lijn.

Link naar reactie

Nog nooit van gehoord, reviewtje opgezocht. 

http://www.pcmweb.nl/nieuws/review-streaming-torrents-kijken-met-popcorn-time.html

Ik keur het niet af maar het blijft natuurlijk wel illegaal. ;)

thankx heb die review opgezocht , kan nu de instellingen bijstellen , zal dat tijdens de weekend eens uittesten , en laat hier dan nog iets horen van mij .

ik denk wel dat Netflix gemakkelijker is in gebruik en mss beter werkt , maar al gelezen dat er soms ook geen ondertiteld  zijn en niet zo nieuwe films op staan, heb ook de berichten al gevolgd van Netflix hier op het forum ( waarvoor dank voor de info) maar is wel zo'n 8euro , terwijl het ander !!!! en illegaal , als het voor eigen gebruik is zal het wel zo'n vaart niet lopen denk ik zo  :e008:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...