fluiten Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Bestaat de mogelijkheid om, als je je browsers afsluit, alles automatisch als gelezen te markeren zonder dat je zelf alles moet beginnen aanklikken? Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
156 Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Helemaal onderaan de pagina heb je "Markeer community als gelezen". Daarmee kun je (oa) alles met één klik als gelezen markeren. Quote Link to comment
Bonte Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 In de meeste thema's heb je naast de naam van elk forum een ikoontje om ze per forum te markeren als gelezen. Quote Link to comment
fluiten Posted December 12, 2012 Author Share Posted December 12, 2012 In de meeste thema's heb je naast de naam van elk forum een ikoontje om ze per forum te markeren als gelezen. Ja, dat weet ik, maar bij het oude forum werd alles als gelezen gemarkeerd bij het sluiten van je browser. En laat ik dat nou net zo handig vinden. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
Bonte Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Ja, dat weet ik, maar bij het oude forum werd alles als gelezen gemarkeerd bij het sluiten van je browser. En laat ik dat nou net zo handig vinden. Goh, ik denk niet dat dit zo bedoeld was, werden je koekjes niet gewist bij het afsluiten van de browser? Quote Link to comment
fluiten Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 Neen, die bleven gewoon staan. Dit was dus een leuk extraatje waar je zelf niets vanaf wist? Hihi, grappig. Maar de tip van Mask vind ik ook al een hele verbetering, waarvoor dank. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
Bonte Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Ik denk het, het is alvast een 'feature' die ik niet wist of toch niet gebruikt heb. Quote Link to comment
Skinny Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Bij mij bleven ze als ongelezen staan bij het afsluiten van de browser. Quote Link to comment
Recommended Posts