Ga naar inhoud

Aanbod Van Digitale Versies Van Ons Materiaal Voor Recensies


RWuitgeverij

Recommended Posts

bij deze wil ik iedere recensent wijzen op een nieuw project van ons. Iedere blad, website of ander medium welke recensies plaatst willen wij de mogelijkheid aanbieden om een digitale versie te ontvangen. Momenteel in opbouw nog een ‘database’ met het materiaal, maar ik hoop zo snel mogelijk alles te kunnen aanbieden wat we in onze catalogus hebben.

 

Hierin zijn enkele zaken van belang:

  1. Bij aanvraag van een digitale versie van onze boeken gaat u akkoord deze énkel voor een recensie te gebruiken en deze niet te verspreiden. Ieder digitale versie zal een specifiek watermerk krijgen waardoor bij constatering van verspreiding het aanbod definitief zal worden beëindigd.
  2. Het gebruik van pagina’s op een website is toegestaan, dit dient u apart aan te vragen. U krijgt dan standaard 3 pagina’s, dezelfde als ‘concurrerende’ websites. U kunt uiteraard ook materiaal aanvragen zónder de digitale versie van het boek.
  3. U krijgt de keuze in Pdf of CBR formaat. Overwogen wordt om Epub hieraan toe te voegen, mocht u daar behoefte aan hebben, laat dit weten.
  4. Voorlopig kunt u de recensie exemplaren aanvragen via mail. Aan een speciale webpagina wordt gewerkt.
  5. RW Uitgeverij behoudt zich het recht om een aanvraag niet te honoreren.
Momenteel beschikbaar:

 

Multiversity 1

Multiversity 2 (in Maart in de winkels)

Link naar reactie

 

2. Het gebruik van pagina’s op een website is toegestaan, dit dient u apart aan te vragen. U krijgt dan standaard 3 pagina’s, dezelfde als ‘concurrerende’ websites. U kunt uiteraard ook materiaal aanvragen zónder de digitale versie van het boek.

 

Waarom zetten jullie die niet standaard op jullie eigen website? Liefst iets meer, ongeveer de eerste 5/6 pagina's.    

Link naar reactie

Vind ik ook. Ik denk niet dat het kopen in de weg staat.

Ik lees zelf tonnen manga online, om te zien of het me bevalt.

Als je me bevalt koop ik het op papier, dingen die ik anders nooit zou ontdekken/kopen.

 

Helaas heb ik al vrij duidelijk bewijs dat digitale verspreiding van ons materiaal ons schaadt. En daar ik het copyright technisch niet eens mag zal het sowieso nooit gebeuren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...