schoeren Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Iemand toevallig een extra exemplaar kunnen bemachtigen of iemand die zijn exemplaar van de hand wenst te doen? Heb er twee maal de originele prijs voor over... Quote Link to comment
shakeitupguy Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Ik bood een man (die de laatste drie net voor m'n neus wegkocht) aan om één exemplaar van hem af te kopen (hij had één met zijn naam in en twee gewoon gesigneerd, duidelijk voor de verkoop). Maar hij weigerde. Ik bood hem niet genoeg, denk ik. Want hij wees op zijn vrienden en zei "Deze zijn voor hen". Yeah right. Was het niet 1 exemplaar per persoon? Quote Link to comment
schoeren Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Was het niet 1 exemplaar per persoon?Blijkbaar niet.Reeds van verschillende mensen gehoord dat je er meerdere kon kopen. Quote Link to comment
Marinelli Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Met alle respect voor Durieux, maar ik snap echt niet hoe hij kon denken dat hij met 100 exemplaren zou toekomen voor een eerste grote retrospectieve van zijn werk. Nochtans weet hij dat zijn drukwerk bij elke nieuwe poster de deur uit vliegt en dat er massa's liefhebbers van zijn werk zijn. Die oplage voor een (internationale) naam als Laurent Durieux, dat kan er bij mij niet in. Ook die verhalen die Stuvio hierboven opdist, dat is toch je reinste onzin in het kader van een grootse en knap gemaakte retrospectieve ... Quote Link to comment
Suske Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Wat was eigenlijk de originele verkoopprijs van de Catalogus? Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
schoeren Posted June 26, 2015 Author Share Posted June 26, 2015 35€ als ik me niet vergis. Quote Link to comment
schoeren Posted August 20, 2015 Author Share Posted August 20, 2015 Mag slotje op. Na twee maanden en lang onderhandelen eindelijk gevonden. Maar het was het zoeken waard. Quote Link to comment
schoeren Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Het is een ruilverhaal geworden... Een 75€ ruilwaarde. Quote Link to comment
Recommended Posts