Ga naar inhoud

Strips En Curiosa (Wegens Verhuizing)


Agent327

Recommended Posts

Vanwege mijn aanstaande verhuizing,ben ik genoodzaakt om een groot deel van mijn stripverzameling te verkopen.

Ik heb bijna 30 jaar verzameld. Ik ben een pietje precies en alle strips/spullen die ik aanbied zijn in zeer goede staat tot nieuwstaat (tenzij anders vermeld). Met plezier ben ik het hele land afgegaan naar stripbeurzen, stripwinkels, markten en particulieren.

Nergens staat een naam in geschreven, de strips hebben in een rookvrij huis gestaan en sommige strips zitten in een plastic mapje. Het liefst verkoop ik series, maar als je bod redelijk is dan wil ik ook wel losse delen verkopen.

Komende tijd komt er steeds meer op mijn website. Over een maand of 3-6 ben ik verhuisd en gaat het restant mee in dozen en wordt het een tijdje opgeslagen.

 

Schrik niet van de prijzen, ik heb de laatste prijzen genomen van internet (catawiki en andere veilingen). Ik hoef niet de hoofdprijs, maar wil alles niet tegen handelsprijzen wegdoen. Doe een leuk bod en we komen er wel uit. Wil je meer producten tegelijk kopen, dan is er meer ruimte tot onderhandelen.

 

Om een idee te geven van wat ik zoal heb:

  • veel uit de Eppo tijd (Storm, Leonardo, Roel Dijkstra, Opa, Knudde, Sjors en Sjimmie, De Partizanen enz.)
  • Familie Doorzon, Dauwe Dabbert, Chlorophyl, Blauwbloezen, Marsupilami, Kiekeboe, Bakelandt, Jommeke, Lucky Luke, Guust, Nero
  • Kuifje (enkele 1e drukken)
  • Donald Duck pocketreeks
  • Tijdschriften
  • Pep, Sjors, Eppo, Zozolala
  • Suske en Wiske 1e drukken en wat bijzondere uitgaven

In Totaal circa 1800 stripboeken.

Verder een paar speciale uitgaven van genummerde strips en drie met een originele pagina( professor Palmboom, Opa en Steven Severijn.)

Veel curiosa van Kuifje zoals stickers, dia's, kleurboeken, spelboeken, puzzel, poster, placemat, poppetjes, schoolspullen, popup boeken, single, zeep en nog veel meer.

Iets van 100 losse comics van Spiderman, Hulk, Tarzan, Fantastic Four enz.

Leblon beeldjes, deze staan op de website die ik weg wil doen.

 

 

Kijk op www.stripboek.eu voor de eerste producten.

Link naar reactie

Jouw internet werkt anders dan dat van mij:

 

Jouw internet werkt mogelijk hetzelfde als bij mij. Ik ben niet op zoek gegaan naar de goedkoopste prijzen ergens op de wereld, maar prijzen in Nederland, daar is dit beeld geschat door de veilingmeester op 200 euro. 

 

Ik heb veel te verkopen en zoek snel naar een prijs. Ik waarschuw zelfs dat je niet moet schriken van de prijzen. Duizendmaal mijn excuses als mijn prijzen volgens jou veel te hoog zijn, maar als je iets wilt, doe een redelijk bod en we komen er wel uit.

 

edit: prijs aangepast naar €125

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...