Sssneraul Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 Wederom slecht nieuws voor de humoristische strip. Zojuist vernomen dat Coyote, de tekenaar van Liteul Kevin en andere komische noten niet langer onder ons is. De moto kon hij de baas maar een zwaar hartinfarct werd hem teveel. Rust zacht .... Ruwe bolster met blanke pit ???? Quote Link to comment
Sssneraul Posted August 9, 2015 Author Share Posted August 9, 2015 Met passie... Quote Link to comment
Sssneraul Posted August 9, 2015 Author Share Posted August 9, 2015 Nu met bestand.... Quote Link to comment
Swagman Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 R.I.P. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Lebbercherrie Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Mijn zoontje had nét zijn strips in mijn collectie ontdekt. We zullen hem missen. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Ik heb niet al te lang geleden een Franse integrale gekocht van Litteul Kevin. De vertalingen vroegen naar meer, toch bij mij. Quote Link to comment
Marc Siroop Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Droevig nieuws. Twee keer met hem 'gesproken', en twee keer onder de indruk hoe gevat en grappig hij wel was. Het staat wel vast dat hij op alle vlak aan 300 km/u heeft geleefd... Quote http://stripbesprekingen.blogspot.be/ Link to comment
Peter Motte Posted August 11, 2015 Share Posted August 11, 2015 Ik moet toegeven dat ik de man niet ken, en zijn werk ook niet. Hij lijkt het vooral voor parodieën te hebben gehad. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Recommended Posts