rafke73 Posted November 26, 2015 Posted November 26, 2015 Volledige reeks Fog (Bonin-Seiter) in prachtige hardcovers. Nieuw, ongelezen! Normale prijs per album 12,50 euro, nu 45 euro voor de volledige reeks. Een van de recensies: "Veelbelovende reeks die zich in het mistige Londen van eind vorige eeuw afspeelt. Twee detectives van Scotland Yard krijgen de opdracht een reeks mysterieuze moorden op zeer korte termijn op te lossen. "Twee dagen. Of jullie kunnen ernstig nadenken over een herscholing tot schaapherder op de Shetlands." Sir Retford is formeel ! Andrew Molton en Julian Harwood gaan meteen aan de slag. Zeer sfeervol getekend en ingekleurd. Opmerkelijk." Af te halen te Sint-Michiels (Brugge), of te verzenden via Kiala (4,5 euro) / bpost (vanaf 4 euro)
rafke73 Posted November 27, 2015 Author Posted November 27, 2015 Ik verkoop ook nog "Zwart gat" van Charles Burns (softcover) in goede staat. Prijs 12 euro.
rafke73 Posted November 30, 2015 Author Posted November 30, 2015 Wegens dubbel verkoop ik ook de vier strips van Professor Bell, door Sfar en Tanquerelle. Alle vier ongelezen, dus in perfecte nieuwstaat. Ze mogen samen weg aan 16 euro. Het gaat dus om: - De Mexicaan met de Twee Hoofden - De Poppen van Jeruzalem - Het vrachtschip van de Apenkoning - Promenade des Anglaises
rafke73 Posted December 1, 2015 Author Posted December 1, 2015 En nog te koop, eveneens nieuw en ongelezen: Collectie Grand Cru Toog - Poolijs (HC): 5 euro - De Priester (SC): 4 euro - Een stap naar de sterren (HC): 5 euro
rafke73 Posted March 6, 2016 Author Posted March 6, 2016 Zwart gat en de Toog-strips zijn verkocht. Fog en Professor Bell heb ik nog!
Peter Motte Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Mijn Toog's zijn ook weg. Zouden ze plots ontdekt zijn? Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
rafke73 Posted September 19, 2016 Author Posted September 19, 2016 De professor Bell's zijn weg. De 8 Fog's (hardcover, perfecte nieuwstaat echt) mogen weg aan 40 euro.
acor Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 De professor Bell's zijn weg. De 8 Fog's (hardcover, perfecte nieuwstaat echt) mogen weg aan 40 euro. Zie PM
Recommended Posts