Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer

Gisteren The Frighteners opgezet, de laatste toffe film van Peter Jackson. Lang geleden gezien en wat een heerlijk spectakel! Jeffrey Combs rules!!

attachicon.gifMV5BOTEyNTg4ODczNF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTgxMTYyMQ@@._V1_SX214_.jpg

"The Sins of the Flesh will ruin her"

"I'm in the mood for a little vivisection"

"You're invading my territorial bubble"

"I like it when they lie still like that"

Fantastisch!

Grr. Argh.

Link naar reactie

Nieuwe film van Spike Jonze:

“Her” stars the typically tortured Joaquin Phoenix as Theodore, a brokenhearted, divorced middle-aged man who works at BeautifulHandwrittenLetters.com, writing moving correspondence for people who care to send the very best (and can pay someone else to do it). When lonely Theodore upgrades his computer’s operating system, the disembodied, husky voice of Scarlett Johansson says hello, and tells him to call “her” Samantha. She gamely cleans up his inbox, organizes his hard drive, books his appointments and, ultimately, steals his heart. He takes her (or at least his earpiece) on dinner dates, on long romantic walks and on an old-fashioned trip to a carnival. Theodore’s best friend (Amy Adams) is just happy that he’s happy. His ex-wife (Rooney Mara) is, well, not.

I'm so there!!!

Grr. Argh.

Link naar reactie

Teaser Windmill Massacre

post-531-0-85908700-1383812664_thumb.jpg

Ah, Holland, the land that has long embraced green energy and wind power to do everything from pumping their water to grinding their flower. But now? Now all that scenic efficiency will be drenched blood red ...

The Windmill Massacre is an English-spoken modern day slasher situated in the Netherlands, a horror film similar to films such as: The Texas Chainsaw Massacre, Hatchet and Halloween. The Windmill Massacre will combine all the richness and traditions that the Netherlands has to offer, but then drenches them in blood. The film will reveal a new face of terror, a new addition to the slasher genre in the likes of Jason, Michael and Freddy. He is called: the Miller. The perception of the Netherlands as a country of green fields of grass, grazing black & white cows, tulip fields, wide open skies and off course Windmills will never be the same again after seeing The Windmill Massacre...

The directorial debut of Frankenstein's Army producer Nick Jongerius, The Windmill Massacre is gearing up now for a planned shoot in late 2013.

Nick Jongerius, producent van DOODEIND en FRANKENSTEIN'S ARMY, gaat zelf een Nederlandse slasherfilm regisseren.
Het Engelstalige THE WINDMILL MASSACRE, aldus het eerste persbericht, “will reveal a new face of terror, a new addition to the slasher genre in the likes of Jason, Michael and Freddy. He is called: The Miller. The perception of the Netherlands as a country of green fields of grass, grazing black & white cows, tulip fields, wide open skies and of course Windmills will never be the same again after seeing THE WINDMILL MASSACRE…”
“Het plan is om in augustus de openingsscène te gaan filmen als teaser voor potentiële financiers,” schrijft Jongerius vanavond aan Schokkend Nieuws. “We mikken op de verfilming van het scenario eind 2013 of begin 2014."
Schokkend Nieuws mocht al een eerste teaser bekijken die gemaakt is op basis van bestaande horrorfilms. De titel klinkt, pardon the pun, nog een beetje run-off-the-mill, maar we zijn tóch ontzettend benieuwd. Behalve beelden van tulpenvelden en koning Willem-Alexander valt namelijk op: ontzettend veel bloed en gore aan de wieken!

Ja wij Ollanders kunnen wel wat :e012:

Link naar reactie

Ben vooral curieus naar Ilsa. Dat zijn zo'n legendarische films, maar ik heb er nog nooit een van gezien. Zal wel verschrikkelijk slecht zijn, maar met een goede trappist erbij...

Ik heb de Nazi Cult collection.

nazicultcollection6dvd.jpg

Maar ik heb nog geen enkele van die 6 films uitgekeken.

Link naar reactie

In het kader van een inhaaloperatie bekijk ik van tijd tot tijd wat gehypte regisseurs.

Greg Araki: Kaboom

Jezus Christ what a piece of shit. Het begon redelijk goed. College sex comedy. Thor was goed in gymnastiek...

Maar dan werd het opeens een jaren 70 B-movie, te onnozel om zelfs nog iets over te zeggen.

Link naar reactie

Vorig jaar kon ik dankzij Cinema Nova Jan Svankmajer reeds ontmoeten, en dit jaar zorgt EYE voor een zowaar nog grotere droom van me.  Vanaf 15 december start daar een tentoonstelling over de Quay Brothers, wiens universa mijn leven een heel nieuwe wending gaven toen ik hen destijds ontdekte.  Het was de grootste (realistische) wens op filmgebied die ik al vele jaren koesterde, zeker nadat Keith Griffiths me toch enige hoop had geboden enkele jaren terug.  En nu is het eindelijk zover... ik kan nauwelijks nog wachten.

http://www.eyefilm.nl/exposities/verwacht/verwacht

the-brothers-quay.jpeg

I was taught to dream this dream people call human life

I was thought to dream

Link naar reactie

how! Daar wil ik ook wel naartoe gaan :D

Hééél zeker doen, en als je er spijt van krijgt nadien mag je me er eeuwig ondankbaar voor zijn! ;)

Bobby straks eens bekijken, het begin zag er in elk geval wel interessant genoeg uit.

I was taught to dream this dream people call human life

I was thought to dream

Link naar reactie

Jeej nieuwe Coen Brothers, zag ook gisteren dat er een nieuwe Jean Pierre Jeunet er aan komt (The Young and Prodigious T.S. Spivet).

Gisteren gezien:

Gravity 3D

3 astronauten komen in gevaar als ze tijdens herstel werkzaamheden worden belaagd door puin van opgeblazen sateliet. Een zeer spannende en prachtige film van Alfonso Cuarón. het enige minpuntje is toch helaas Bullock....

post-531-0-81492100-1384419996_thumb.jpg

Link naar reactie

In de mediamarkt in Brussel lagen er ongelooflijk veel films aan dumpingprijzen, zodus:

MYSTIC RIVER
INVASION
HOUSE OF WAX remake

BEASTS OF THE SOUTHERN WILD

BABYLON AD

HOT FUZZ
THE RAVEN met john cusack

SMOKIN' ACES
TREMORS 1-4

21 JUMP STREET

THE HOBBIT 3-disc BR (extended edition) kan ik ook weer eens 9 uur onbeschaamd naar extra features zitten kijken...

Grr. Argh.

Link naar reactie