Ga naar inhoud

Reproductie Van Guust Flater Gezocht


Gast Kontiki

Recommended Posts

Frédéric Jannin, die alle Guust Flater-gags opnieuw heeft ingekleurd en momenteel bezig is hetzelfde te doen met Franquins Robbedoes-verhalen, zoekt een goede reproductie van onderstaande publicatie. Ik ken het zelf niet, ik weet zelfs niet of het in het Nederlands verscheen. Het lijkt me een poster te zijn. Mocht iemand dit in bezit hebben, neem dan gerust contact op.

 

post-35-0-09647700-1456668837_thumb.jpg

Link naar reactie

Ik ken die ook niet.

Ik denk dat je gelijk hebt: het was waarschijnlijk oorspronkelijk een poster, en ook echt bedoeld om als poster te worden verkocht.

De afbeelding is waarschijnlijk de reclame geweest van een reeks posters, waarvan die Guust er één van is geweest.

In dat geval is het zeer onwaarschijnlijk dat het ooit in het Nederlands verscheen.

Link naar reactie

Ik heb die poster in mijn verzameling zitten. Hij is wel erg groot, ik denk zelfs groter dan A2-formaat.

Hij diende voor een postcodewedstrijd in Frankrijk. Onderaan zit een af te knippen deelnameformulier. (niet te zien op de foto van jannin)

Dat formulier moest voor 30 november 1973 opgestuurd worden naar de Franse afdeling van Dupuis in Parijs.

Ik zal Jannin wel een mailtje sturen hierover.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...