Sytse Algera Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Komende zondag ben ik samen met Leroy Soesman waarmee ik de strip Aqua Invicta (Binnenkort in Eppo Stripblad;-) maak, aanwezig bij het altijd gezellige Strips op de Markt. Samen met vele andere tekenaars en scenaristen gaan we er weer een hele gezellige dag van maken. Ik heb naast originele pagina's ook nog schitterende canvas doeken bij me en natuurlijk al de reeksen waar ik aan meegewerkt heb zoals De Vries, 24/7 en Lemuria. We zitten warm en droog. voor meer bijzonderheden kijk hier: http://www.stripsopdemarkt.com/styled-8/index.html Oh ja, ze hebben zelfs een speciaal gebrouwen biertje met Elsje op het etiket ;-) Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Laten we hopen dat het droog blijft altijd gezellig Quote Link to comment
Guest Ep Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 Komende zondag ben ik samen met Leroy Soesman waarmee ik de strip Aqua Invicta (Binnenkort in Eppo Stripblad;-) maak, ......... Ik heb naast originele pagina's ook nog schitterende canvas doeken bij me en natuurlijk al de reeksen waar ik aan meegewerkt heb zoals De Vries, 24/7 en Lemuria. Wow, originele Syste Algera's! Geen weersoort weerhoudt me naar Gouda af te reizen. Topscenario's die het werk van de tekenaars naar grote hoogten voeren. Kan ik ook alvast werk zien en eventueel reserveren? Quote Link to comment
Deweb Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 Voor mij vaste prik en gezien de voorspelling (droog!) zal het ongetwijfeld beter zijn dan eerdere jaren. Hoewel ook niet zo perfect dat ik met een bruine kop thuis kwam, maar ach... . Quote Link to comment
retep Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 Wat een mooi weer was het afgelopen zondag, plenty boekjes gekocht, op terrassen gezeten, lekker gegeten en geen enkele dedie gescoord.... Quote Link to comment
Krimson Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 Dan moet het wel heel gezellig geweest zijn retep Quote Link to comment
Sytse Algera Posted May 2, 2016 Author Share Posted May 2, 2016 was heerlijk weer, gezellige mensen dus een top evenement, bedankt voor alle bezoekers Quote Link to comment
Tweetie Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 Was dankzij het mooie weer dit keer een leuke beurs. Zelfs met gratis gebak, wie het geluk had op de goede tijd en de goede plaats te staan. Quote Link to comment
Sssneraul Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 Wat een mooi weer was het afgelopen zondag, plenty boekjes gekocht, op terrassen gezeten, lekker gegeten en geen enkele dedie gescoord.... Het was TOP! tas vol met inmiddels ex manco's, terras...en zelfde score qua dedi's als mijn mede terras bewoner.... geen gratis gebak gezien maar de kroketten op het terras daarentegen .... yummmmmmm Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 Op naar Haarlem dan maar eerst nog boeken markt Vaassen as donderdag Quote Link to comment
Menner Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Een filmverslag: https://youtu.be/tX1OEfR8Nmg Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Recommended Posts