Ga naar inhoud

Plooiplezier Met Urbanus


Veto

Recommended Posts

Cadeautip voor einde van de zomervakantie... 'Plooiplezier met Urbanus'.
​Gekocht in De Striep in Brugge en mijn zoon van negen is er helemaal zot van. Bij het maken van de figuren had hij wel wat hulp nodig maar onmiddellijk de link gemaakt naar het maken van stopmotion-filmpjes met 'Kizoa'.

Het  is dan ook met fierheid dat hij zijn eerste filmpje op de Reep en op YouTube loslaat.

​Bekijk het maar even en geef hem zoveel mogelijk 'likes'. Dat zal hij de max vinden !

post-69-0-05883300-1471778848_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Cadeautip voor einde van de zomervakantie... 'Plooiplezier met Urbanus'.

​Gekocht in De Striep in Brugge en mijn zoon van negen is er helemaal zot van. Bij het maken van de figuren had hij wel wat hulp nodig maar onmiddellijk de link gemaakt naar het maken van stopmotion-filmpjes met 'Kizoa'.

 

Het  is dan ook met fierheid dat hij zijn eerste filmpje op de Reep en op YouTube loslaat.

 

​Bekijk het maar even en geef hem zoveel mogelijk 'likes'. Dat zal hij de max vinden !

Geweldig!!!!! Hartelijk gefeliciteerd aan je zoontje!!!!!

Ik ben hier heel blij mee! :e005: :e005: :e005: :e005:

Link naar reactie

En jawel... sinds enkele minuten staat het tweede filmpje van mijn zoon op YouTube !

​Gewoon intikken 'Urbanus avonturen' en je vindt het onder  de titel 'De trampoline'.

​Casper duimt nu al voor een tweede album 'Plooiplezier' met : Jef Patat, God de Vader, Stef, Staf en Stylo, Meester Kweepeer en Pinnekeshaar...

​Hij zou het leuk vinden als je op YouTube zou klikken op 'Like' en/of je op zijn kanaal van allerlei filmpjes abonneren. Alvast merci !
 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...